2012. október 11., csütörtök

Hova leszünk?

Félek az emberektől. Félek azoktól, akiktől nem akarok félni és talán okom sincs félni. Bátor vagyok a világgal szemben, de a szívem valahogy ellentétesen reagál. Annyira berendezkedtem a rosszra, hogy nem ismerem a kedvességet, ha rámköszönne az utcán, akkor sem tudnám kicsoda.
Hiányoznak emberek, akik csak perceket töltöttek az életemben, családtagok, akikről alig van emlékem. Talán 1-1 fénykép, vagy egy ballagásra kapott bőr kötésű Biblia. Valakit csak úgy "láthatok", ha beütöm a google-ba a nevét vagy véletlenül elkapok egy műsort vele a tv-ben, rádióban.
Ezzel jár a felnőttség? Miért távolodunk el egymástól? Szükséges kikopás vagy csak velem van a baj?!
Nem tudom sokra tartani az emberi kapcsolatokat. Képtelen vagyok sokáig párhuzamosan létezni az emberekkel. Szegénységi bizonyítvány.
De egyébként jól vagyok.

1 megjegyzés:

  1. Hidd el, meglepődnél, hogy mennyire sokan vannak így ahogyan Te!
    Én is így vagyok vele, utálom az embereket, de ők nem gondolnák rólam, hogy utálom őket, mert nem az a tipus vagyok, akire rá van tetoválva az "Utállak" szó. :P

    VálaszTörlés