2012. augusztus 9., csütörtök

Elmebaj

Egyre jobban gyűlöllek, nem is tudom már hova lehetne ezt fokozni. Mindig azt hiszem, elértem a legvégső határt, de te bebizonyítod, hogy van még tovább is. 1 dolgot örököltem tőled biztosra, most már kezd kirajzolódni a másik is. Egyik sem a jó tulajdonságaidból való, sőt...  Neked van egyáltalán olyanod?! Az őrület szétterebélyesedik bennem, felzabálja a sejtjeimet, teljesen a magáévá tesz. Annyi mindent írhatok a számládra, annyira a fejedhez vágnám az elbaszott életem. Életképtelen, lelki nyomorék vagyok. Miattad. Mi a faszért préseltél ki a testedből?!


Megnéztem mit írnak pontosan a "gőgös emberről". Ma így nevezett valaki. Sosem mondott még nekem ilyet senki 25 év alatt, és nem értem miért kaptam meg. Nem ismer, mi jogon mondhat bárki ilyet egy olyan emberre, akit szinte nem is ismer?!? Ez jön le belőlem a világhálón? Ez jön le az olvasóknak? Ez jut eszébe annak, akivel beszélgetek? Összesen talán 2-3 embert tartok barátomnak, meg fogom őket is kérdezni, vajon gőgös vagyok-e..
Ez most rettentően bánt.

7 megjegyzés:

  1. mint olvasód írom: az írásod alapján nem tűnsz annak.

    VálaszTörlés
  2. Nem Timosz nem vagy gőgös!!! Sem itt a neten sem a való életben nem ez jön le rólad!!! Ritu

    VálaszTörlés
  3. Szerintem sem vagy gőgös! Aki annak tartott az egy idióta volt, ne foglalkozz vele!

    VálaszTörlés
  4. szerintem nem idióta az, aki annak mondott téged, egyszerűen csak félősebb, vagy bizonytalanabb nálad. talán nem érzed magad annak - nem tudom -, de a levelezésekben - nekem legalábbis - mindig nagyon határozottan írtad le a véleményed, úgy, hogy én egy kicsit kevesebbnek éreztem magam tőled. aki ezt nem tudja kezelni, az dobálózik olyan szavakkal, hogy "gőgös", vagy mit tudom én. ne vedd fel, "örülj" neki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. venna, attól mert megvan a véleményem a dolgokról és azt mondjuk el is mondom, szerintem nem jelenti hogy gőgös lennék. nem érzem magam önelégültnek, másokat lenézőnek. miért érezted magad "kevesebbnek"? o.O

      Törlés
    2. én sem érezlek annak, nem azt írtam. vannak olyanok, akikből a határozott emberek ezt váltják ki.

      Törlés